نسخه چاپي
ارسال به ديگران
رئيس هیأت مدیره و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران در پيامي به مناسبت فرارسيدن روز "ارتباطات و روابط عمومی" عنوان كرد:
در عصر توسعه ارتباطات و رسانهها، هیچ سازمانی بدون وجود نهاد روابط عمومی قابل تصور نيست/ ارتقاء نقش روابط عمومیها بهعنوان بازوی مشاورهای در تصمیم گیریهای کلان مدیریتی و استراتژیک سازمانها/ تقویت انگیزههای درون سازمانی و تلاش برای آگاه سازي عمومی، امید بخشی و کمک به قوام اعتماد مردمی
علي رسوليان در پيام تبريك خود به مناسبت فرارسيدن روز "ارتباطات و روابط عمومی" اظهار داشت: "نامگذاری روزی به نام "ارتباطات و روابط عمومی" که به مثابه آئینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمانها و نهادها عمل میکنند، بیانگر اهمیت روزافزون شبکههای ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است. تلاشگران این عرصه همواره تلاش کردهاند تا پلی باشند برای ارتباط مؤثر و مستمر درون و برون سازمانی. بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راههای طی شده در جهت تعامل و تأمین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افقها و چشم انداز روشن برای فردای بهتر است."
رئيس هیأت مدیره و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران به مناسبت فرارسيدن روز "ارتباطات و روابط عمومی" پیامي صادر كرد.
به گزارش روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران، علي رسوليان در پيام تبريك خود به مناسبت فرارسيدن روز "ارتباطات و روابط عمومی" اظهار داشت: "نامگذاری روزی به نام "ارتباطات و روابط عمومی" که به مثابه آئینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمانها و نهادها عمل میکنند، بیانگر اهمیت روزافزون شبکههای ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است. تلاشگران این عرصه همواره تلاش کردهاند تا پلی باشند برای ارتباط مؤثر و مستمر درون و برون سازمانی. بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راههای طی شده در جهت تعامل و تأمین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افقها و چشم انداز روشن برای فردای بهتر است."
در ادامه اين پيام آمده است: "امروزه و در عصر توسعه ارتباطات و رسانهها، دیگر هیچ سازمانی را بدون وجود نهاد روابط عمومی نمیتوان متصور بود. روابط عمومی بهعنوان چشم تیزبین سازمان، روشنگر و راوی حقایق تلاشهای جمعی برای جامعه و بازتاب دهنده خواست جامعه به مدیران سازمان است. روابط عمومی در تقویت انگیزههای درون سازمانی از یکسو و تلاش برای آگاه سازي عمومی، امید بخشی و کمک به قوام اعتماد مردمی از سوی دیگر، نقش بسیار اثرگذاري دارد."
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت در بخش ديگر اين پيام تأكيد كرده است: "بیشک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه بهعنوان مشعل داران توسعه آگاهی که با بهکارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمانها را فراهم میکنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است."
رسوليان در ادامه افزوده است: "نقش روابط عمومیها بهعنوان کارگزاران "هنر هشتم" در بهتر شدن حال عمومی مخاطبان سازمانها، در نهایت به بهتر شدن فضای عمومی جامعه منجر شده و میتواند سبب تقویت امیدواری، روحیه بخشی عمومی و تاب آوری برای عبور از مشکلات باشد؛ امری حیاتی که اگر از آن غفلت شود، زمینه خسارات جبران ناپذیری را به جامعه فراهم خواهد كرد."
در بخش ديگر اين پيام بيان شده است: "اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده است، به گونهای که موفقیت سازمانها و كسب و كارها و دوامشان در عرصهها و فعالیتهای تخصصی، به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است."
رئيس هیأت مدیره و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران در ادامه تصريح كرده است: "نوع کار، مسئوليتها و نقش حیاتی و غیرقابل انکار روابط عمومیها سبب شده است تا حرفه روابط عمومی در رتبه بنديهاي جهاني، جزو 10 شغل نخست پر استرس دنیا شناخته شود؛ زیرا مدیران روابط عمومیها، متخصصان آسیب شناسي سازمانها هستند و نیازمند توانایی تفکر و واكنش سریع در شرایط پر استرس و تنش زا میباشند."
وي اضافه كرده است: "در سالهای اخیر شاهد ارتقاء نقش روابط عمومیها بهعنوان بازوی مشاورهای در تصمیم گیریهای کلان مدیریتی و استراتژیک سازمانها هستیم و این امر در عصر ارتباطات به یک ابزار مدیریتی كارآمد برای گسترش فعالیتهای علمی و حرفهای كسب و كارها تبديل شده و تعالي هرچه بيشتر سازمانها را درپي داشته است."
رسوليان در ادامه اين پيام اظهار داشت: "اینجانب ضمن پاسداشت مجاهدت و تلاشهای همکاران ارزشمندم در مسئوليت روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران و شركتهاي استاني تابعه، ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی را كه نه صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است، به یکایک تلاشگران این عرصه خطیر تبریک و تهنیت عرض نموده و برای آنان از درگاه خداوند منان، پیروزی، بهروزی و عاقبت به خیری طلب میکنم."
وي در پايان اظهار امیدواري كرده است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" مزین شده است، روابط عمومیها بهعنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امید آفرینی، با همیاری و توسعه ارتباطات درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف سازمانی ایفای نقش کنند و به بازوی قدرتمندی برای تحقق اهداف و برنامههای عالی و متعالی سازمان تبدیل شوند.
سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شرکتهای استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن 509 شهرک و 335 ناحیه صنعتی و چهار منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره برداری، 82 شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، 7 شهرک فناوری، 40 مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲ مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم افزاری، 99 هزار و 168 قرارداد منعقده و بهره برداری از 49 هزار و 221 واحد صنعتی و سه هزار و 207 واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم 981 هزار و 28 نفر را در سراسر کشور فراهم نموده است.
تاريخ: 1401/02/27 | ساعت: ٠٨:٠٠ | شناسه: ١٧٥٢٠ | تعداد نمايش: 324